Harvoin jää mistään ostoprosessista hyvä mieli,mutta RoadID tuntuu osaavan hommansa. Kun olin jo kirjoitellut tarvittavat tekstit ja muistaakseni jo maksanutkin tuotteet, RoadID kertoi lahjoittavansa tietyn summan jokaisesta ostoksesta hyväntekeväisyyteen. Niinpä minäkin sain valita muutamista vaihtoehdoista sen, jolle haluan tuon pienen lahjoituksen ohjata. Se tuntui kivalta. Seuraavassa vaiheessa olisin voinut vielätehdä itse uuden lisälahjoituksen jollekin niistä samoista järjestöistä. Ehkä tässä on nyt löydetty se kuuluisa win-win-win -tilanne, jossa kaikki voittavat. Toimintamalli sopii hyvin RoadID:n brändiin, järjestöt saavat tukea ja ostajalle jää hyvä mieli.
Ja hei, sinäkin "voitat", sillä tänään Edward RoadID'stä laittoi minulle meiliä ja lähetti siinä alennuskoodin jaettavaksi ystäville. Koodilla ThanksPia13122493 saa tilauksesta yhden dollarin alennusta. Koodi toimii 30 päivää, ja alennuksen saa 20 ensimmäistä. Tässä linkki kauppaan. Meilissä oli jopa esimerkkitwiitti ja -meili ystäville lähetettäväksi. Helpoksi on tehty jakaminen, jopa niin että laitoin jo sen tweetinkin menemään. Saa nähdä, seuraako siitäkin vielä jotain mukavaa ja yllättävää.
Markkinointi-ihmisenä voin ihastelen sitä, miten pienillä mutta tärkeillä asioilla minustakin on tehty RoadID'n suosittelija. Taitavaa markkinointia!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti