perjantai 23. tammikuuta 2009

Jipii - eka haaste!

Laura haastoi minut kertomaan kuusi satunnaista asiaa itsestäni. Kiitos haasteesta! No tässä tuleee:

  1. Olen elänyt jo yli puolet elämästäni yhdessä Petrin kanssa. Ja meinaan elää loputkin.
  2. En koskaan juo kahvia. En tykkää eikä vatsa kestä. Teetä vaan minulle.
  3. Toivon, että maratonien juoksemisesta tulisi minulle jokavuotinen harrastus. Harrastuksen ensimmäinen etappi on Helsinki City Marathon elokuussa.
  4. Koen lentämisestä huonoa omaatuntoa. Siitä kokonaan luopuminen on kuitenkin mahdotonta, sillä siskoni asuu maapallon toisella puolella ja häntä tulee niin helposti ja usein ikävä.
  5. Olen asunut elämäni aikana 14:ssä eri osoitteessa.
  6. Olen nälkäisenä todella kärttyinen ja huonolla päällä. Lounasta pitää ehdottomasti saada joka päivä klo 14:ään mennessä. Aamiaiseksi syön joka päivä neljän viljan puuroa, mustikoita ja vähän ruokosokeria.
Haaste lähtee tästä satunnaisille maratonharjoittelijoille eli Piialle ja Tealle, olkaatten hyvät! Petrikin saa tietty vastata.

2 kommenttia:

  1. Haa, toinen teistä siis juo vaan kahvia ja toinen vaan teetä!

    Ei lentämisestä kannata tuntea niin huonoa omaatuntoa,ei se nyt niin paljon saastuta per pää. Pitää kaivaa kyllä jostain ne mun tähän liittyvät esseet ja antaa ihmisille jotain faktaa. On olemassa niin paljon pahempiakin asioita kuten monet tehtaat yms teollisuus, jotka saastuttaa paljon pahemmin.

    Nälkä-ärsytys on tuttua. Ikävä kyllä.

    VastaaPoista
  2. Joo, ei aina käy maut yksiin. Myös homejuusto jakaa meidän kotirintaman kahtia!

    VastaaPoista